Åska:S

Förlot för dålig bloggning men om ni märkte at åskan igår så förstår ni någ.
Jag kom hem ju vid 10 sen var jag rätt trött så somnade typ halv elva så kom syrran hem vid elva och efter hon typ har sovit en kvart så börjar det åska! var nog den värsta åskan jag har varit med om:S och jag har tak fönster och det regnade så som jag trodde när jag var lite trodde jag att fönstret skulle gå sönder! allso jag menar allvar! jag höll på att gå ner och hämta pappas hörselskydd men låg ändo kvar i sängen och höll för öronen. sen så somnade rätt som det var och vakande nio eller tio i morse så internet eller TV fungerde så har ju i inte kunat bloggat.
Vi åkte sen ner till våran sommar stuga och fixar och det var ju inte varit bra sol väder men det var varmt i vattnet när jag gick ut till benen! höll på att kasta mig i vattnet men jag är ju sjuk:S

Nu ska jag bara slapp och vänta på mobilen laddar klart ( den fick ju inte göra det inatt)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar