Fin fin Fredag

Hej, har hat en fin dag idag!
Hade franska då jag satt med några kompisar och gjorde ett manus till våran lilla film på franska.
På bilden gick det inte så bra för mig så rett av min mobil.
Sen hade jag engelska som var så där och sen lunch.
hängde med Frida och Lina och alla min kompisar sen hade vi svenska då jag blev klar med min uppgift:D
sen SO då vi gjorde ett "prov" i grupper och sen fick vi sluta efter det så slöt tio i tre:)
så satt och hängde med mina kompisar i korridoren och gud va kul man hade!:D

När jag kom hem fick jag lite kläder av syrran för hon håller på att packar nu. 
sen har jag sett på teknad film som ni kanske såg på föra inlägg.
ska se simpson sen blir det grimm sen blir det väl en film.

Hur var eran fredag?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar