hej, för det första ska jag bara säga tack till Johanna som har fixat smalisar till men blogg :) fast jag vet inte hur jag får fram dom^^ hehe men japp. ska igentligen vara på väg hem men var så trött och sur så min bror fick hämta mig..... får väl berätta från början:

Jag vaknade i syrrans säng för att hon är iväg och jag var pigg då.
så kom jag till skolan och hade HK och Teknik.




Efter lunchen att frida och jag  i biblioteket. så kom det några tjej och började mobba en kille i mon klass sen kom några från 9:an och började och mobba han!!! fett synd! funderade på att gå till han och säga att vi skulle gå men gick istället in på toan... fegis! säger jag bara till mej!! men sen så var det bild och min bild lärare är helt dum i bollen! och alla i klassen typ skrek och hit den och daten och jag blev mera sur och mer tröttade och sen var det Svenska och Frida och jag åkte hem och nu har jag läst lite i svenska boken och ska snart plugga franska och matte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar