Kl 07:41


Fan! min scout ledare sa inte förens igår att vi skulle ha 60 tals kläder för att vi skulle göra en video och jag var inte med föra gången så jag fick ju inte reda på det förens igår och mamma har inga 60 tals kläder kvar, typ bara en jätte ju kläning som får mig att villa spy!!!:S så mamma vill att jag ska gå med pappas jätte skjorte och slips! ska nog fråga om jag kan hjälpa till med nog istället... men japp det kan ju inte blir värre... eller ju! Har Konfa idag och det skulle inte förvåna mig om ingen kom föruton jag..... och så har det kommit mer snö!!!
fan! vill bara lägga mig och sova igen och bara sitta i en mörkt rum med min dator och tv till sommaren då det inte finns någon ljävla läxa eller skola! då jag bara har sommar jobb och kan bada och sola!!!!!

Men nu måste jag hasa mej till den ljävla skolan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar