Hej, ledsen för dålig bloggning. få se.... vad ska man börja? hm... ja, igår var dagen rätt bra:)
satt och tog kort med Frida och en till kompis på franskan:P








Hehe och sen var jag på konfa med Frida och vi åkte till en kyrka och Frida fick sitta i mitt knä på vägen ditt så jag blev måsad! kunde inte andas genom ena lunga^^ hehe sen på vägen hem fick jag sitta tryckt på dörren så jag låste den och Frida bara: kan vi öppna den sen? och så skulle hon ju öppna dörren och vi hade ju börjat kört så jag fick ta tag i nåt för att inte åka ut:S hehe så fick vi be prästen om att sakta ner så vi kunde stänga dörren.... hehe sen åkte jag på Scaouter och vi var vid brandstakonen och för att jag var tånors scoat så fick jag leda tre små killar genom tre rum i kol svart rum... hehe gick inte alltXD 


Idag fick i håll på HK och det var 2 timmar^^ skönt! och så har jag fått en dator från skolan som kanske kan hjälpa mej att stava och såna sakter^^ hehe men draskedjan på dator västan är typ trasig på en sidan:S hoppas jag kan få en ny och slipper betala... hehe men ser tv och ska äta pasta från pasta vagnen^^












HahaXD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar