upsi?

Hej, skolan har varit sådär Hemkunskapen var rätt god och lärorik^^ hehe och tekniken var bra, gårde inget förutom att sitta vid datorn :P hehe och sen luchen var rätt gott och sen svenska.. vi ska ha svenska prov i morgon och teknik prov nästa torsdag... fan! orka med läxor!! 

När jag skulle cykla hem sista biten var mitt sko snöre för långt så den snurade in sig i tramp grejen.. så när jag skulle stanna så ramlade mitt på vägen så jag fick knuffa in cykeln på väggs kanten och knyta upp och så kom en kille i såp bilen och frågade hur det gick... hu va pinsamt!! jag har ramlat på samma väg med två olika cyklar och på mindre en vecka.

Men ingen tycker väl synd om mig som kunde ha dött om jag ramlade framför en bil... ingen brydde sig om mig föra gången så varför nu?

här kommer bilder från dagen.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar