Godmorgon mina söta läsare!
Min dag igår var bra, hängde med bästa Frida och sen pratade lite med min gammla kompis Lukas. har har inte förendas så mycket:D Sen på matten så satt jag vid bästa Frida och bästa Lina:) Frida åkte och klippte sig sen så jag och och Lina gick till musiken.

Åkte sen till konfa, var ju sista gången men som tur var ju alla där:D Sen blev det T-scauter och jag fick lära mig hur man kan rädda en mäniska^^

Juste det jag inte har berättat var var att på tisdag kvällen inte var så lyckad för typ hela familjen bråkade... Men det är bra nu:D

Idag har vi schema brutande och vi ska börja med blandleksion men vi som går i musik klassen ska musik men glöm att jag ha det i tre timmar! Tänkte ha det i en timme typ och sen be om att skriva klart min Teknik uppgift som jag inte ens har skrivit och som vi har hat tre leksonen på oss och som ska va klar nu!:S I suck!
Sen blir det Engelska två leksoner och sen slutar vi:D
Juste jag har ju min skol dator här hemma men jag ska ju skriva tekniken på datorn så jag får antingen låna en dator eller skriva för hand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar