Stan me Frida:)




Hej, har varit i stan med  Frida idag! Vi satt på bussen i en timme och vi kom fram typ kvart i ett då gick vi till Cubos, Frida köpte en rosa linne och jag provade en söt kläning.

Sen var vi så hungriga så gick till machdolads (stavning) och åt och sen gick vi till Din sko och jag köpte ett par rätt fina skor:) sen gick vi till Lindex och jag köpte en ring och så köpte jag och Frida en varsin näsesär fast hennes är svart och min rosa:) sen köpte vi glass och sen var det typ två timmar kvar så vi gick in på Åhlens och hängde där:
picasion.compicasion.com
Sen var vi på clas ohlsson och köpte varsin sån där fläkt^^haha jag köpte en grön och Frida en rosa:P
Detta köpte jag:
Näsisär på lindex för... 40 eller 60 kr.. tror jag?

Skor från Dins sko för 349 kr

Ring från Lindex för... kommer inte ihåg...
Fläkt från clas ohlsson för 10 kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar