Hej, vaknade 10. tog på mig tjock tröje över linnet jag hade igår och sen ett bar mjukisbyxor och så åkte jag till Hemse, var där där i typ 2 timmar.... och det var för ljävligt!

Vi skulle fixa bankkort till mig eftersom jag ska sommar jobba och jag var rätte glad.
Jag: så kan bankkortet ligga i byron nere i bästrummet och sen när sommarlovet är slut så kan jag använda det.

Madde (min syster): Nej, mamma tar hand om det.

Mamma: trodde du att du skulle springa runt med ett bankkort? Nej du får inte andvända det än.

Jag: va?! få jag får inte anväda det tills jag blir 18?

Mamma: vi pratar inte om det nu.

Allso fan jag blev sur så jag gick runt och surade när vi var i en blom affär, i en sugig kläd affär och nån tyg affär. gick sen och satt mig i bilen medans mamma och madde gick in på Ica.
Satt i bilnen och var så ljävla sur så jag satt och (svärde ur mig alla svärd ord som fanns....)

---------------------------------------------------------------
Discot var iallafall toppen!
först kom förskolan till trean och vi dansade i ring med dom:3

sen när 4 till 6 kom så var det ju ingen som ville dansa i ring så det var nästan bara min klass som var uppe på dans golvet och dansade som galningar! Dom i 5 och 6: an trodde att dom var så coola så dom ståd utanför och spelade tuff.. hehe det var ass kallt ute så fattade inte vad dom tänkte med:P

Vi fick allafall in typ 7000 kr så tack tack!<3
Känner att jag börjar gilla mig klass^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar