Godmorgon, vaknade elva så det är ju bra:) hade annars satt mobilen på tolv. 
Nu är det slut med att sova över tolv för ska ju snart börja skolan...
Har bestämt att jag ska ha väcka klockan på tolv nu till Måndag då det blir elva och sen bytar jag till tio på torsdag och nio på lördag, sen 8 på måndagen innan skolan sen får jag ställa en klocka på 6 och på 7 så att jag kan vakna klockan 6 men om jag somnar om måste jag upp klockan 7.
Jao så har planerat min "vaknar tid" :P så nu resten av veckan får jag bara sova till 12 så om jag sover till elva som jag gjorde idag så är det bara bra:)

Jao nu blev det är ett lååååååångt inlägg om tiden...

Idag blir det att göra disken ("mitt hell tids jobb sen 7 år")
Sen ska jag försöka att få upp mig på rummet och tömma korgen med rena kläder sen om jag har lust städ rumme lite.
Bjuder på den här lite roliga bild^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar