ström avbrott....

Hej, har kunnat blogga mer idag för har varit ström avbrott sen fungerade inte internet.
I morse så cyklade jag till bussen i regnet och ja, jag blev dyngsur! Sen så var jag tydligen den ända på bussen som hade en regn jacka så det var liter pinsamt... 
Jao men sen har det väl varit bra.
kom hem då jag duschade sen har man busat med syrran som har varit väldigt rast lös! haha lite kul men jobbigt!
Juste efter lunchen förut så gick jag och några kompisar till konsum, eller jag vi fick springa för det regnade sen så gick alla tillbaka förutom jag och Frida och en minut efter så konmer en tjej och frågar om hon kunde fråga oss några frågor så det fick hon och hon frågade om kalk brytningen på norra Gotland och jag och Frida visste inte så mycket så vi fick spela med lite och men jao det som händer där uppe är att folk vill ta kalk där och nu har träd kramare slott läger där och typ är där hela tiden. Jag tycker själv att man borde hugga ner halva skogen och ta kalk och sen försöka göra en ny skog. men ja, jag är ju bara en lite tjej så ingen lyssnar på mig....

Naj nu ska jag mysa av fredagen!




juste när jag och madde busade så kastade madde upp allt mitt fönster^^



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar