Höll på att bli på körd...

Hej, idag har jag sittat i en buss i en och en halv timme sen såg vi på musikal i en timme så började det regna och då åkte vi tillbaka där vi fick våran skåp nycken sen hängde vi i klass rummet.




jao men nu kommer det jobbiga!Jag hade gått bussen och såg en last bil en bit 
bort så började gå bakom bussen och över 

vägen så kommer last bilen i fullfart och 

stannar och jag hinner komma över vägen och 

börjar gå till cykeln och så kommer den bil och 

en arg gubbe säger: det var nära!

Så fortsatte jag gå till cykeln och ringde 

Johanna som satt på bussen och last bilen 

hade inte åkt så jag stod där och pratade tills 

han åkte så cyklade jag hem. Måste lära mig

att vänta tills bussen åker men sen tycker jag

Också att han borde sakta ner!

Aja nu ska jag gå ner. farmor är tydligen är...

Hon som bor i stan brukar aldrig åka ut på

landet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar