Dalarna i sommras

hej, laddade äntligen min gamla mobil ( inte den jag tappade i bussen för den är borta för alltid)

jag hittade då lite bilder fårn när jag var med T-scauterna i Dalerna och tänkte att det är dags att vissa lite bilder.


När är det en bild på glass som jag åt på båten och sen en tåg biljett.


två bilder på när vi satt i hopp kanoterna.


Här höll vi på att sätta ihop dom igen för vi fick plocka i sär dom och bära dom över en backe och ner igen efter som det var ett vattenkraftvärk i vägen...






jag kommer ihåg när jag tog dom här bilderna. det var onsdag och det var enda gången jag badade då. det var ju så jävla kallt så fick verkligen tvinga i mig och så började man ju tappa känseln också...







här är några bilder när vi var i koppolen i Bolänge



Och så här såg det ut sista kvällen... lite stökigt med vi var ju trötta efter att gått i koppelen så orkade inte in allt men det var i alla fall rent innan vi åkte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar