Hej, hade rätt bra dag idag. började med att bli sur över en kille i min klass. fattade inte vad Frida menader i 7:an förens idag. han är en jävla idiot och jag har känt honom sen förskolan och jag har hört att han har haft en tjej. den killen är idiot och jag vet inte vad det ska bli av honom.....
aja men sen så fortsatte jag med dagen och lyckades överleva när han gick till anfall. ignorerade  han bara och hängde med dom andra killarna och det blev till en bra dag:)
Kom sen hem och såg på glee. I det sista avsnittet jag såg nu handlade om hur dom såg ut och sånt och dom fick göra en tröja där det stod något hon var som på Kurts tröja stod det: Gillar killar.
Kanske ska skaffa en sån tröja men vet inte vad det ska så. något förslag? 
Gammal bild. någon som kommer ihåg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar