Fredag

Hej, kom hem vi halv tio. hade ass roligt! det var taco kväll på gården så köpte en tallrik sen så målade jag Emeline´s naglar men hon blev inte nöjd:( haha åt skit mycket godis och vi snackade skit mycket. spelade ju också dom sorts hockey och det var ass roligt! Emeline och Frida klagade på att jag alltid stod med mobilen och dom kollade min iphone nörd så la bort den och spelade som en galning^^ 
Emeline åkte sen hem vid nio och jag och Frida vid halv tio.
Juste när jag Frida stod upp och spelade hockey så kommer två turkar (eller hur man säger) och dom bara började att spela biljard och sjöng och pratade engelska. liksom dom såg ut som 30! men ledaren bara: ni kunde ju komma och säga hej och sen gick dom... lite felat för man såg att dom var äldre och det här är liksom en ungdoms gård...

aja nu sitter jag iallafall här vid TV och tänkte sova:)




                                Godnatt<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar