busy

Hej, ledsen för ur dålig bloggning men har ju varit "busy"
Dagen började med strömavbrott då jag fick duscha i handfatet och när man sen kom till skolan så fick vi vänta typ en kvart innan ström kom igen och då blev det att träna lucia sen vid tio sjöng vi och ja... det var väl okej...
Gick sen på engelska och svenskan fick vi fika sen fixade vi klass rummet. och så stannade jag och några andra kvar så då gick jag och några till "Jacobs" där vi köpte hamnbugare och så gick vi till gården och åt. gick sen bara runt till typ halv sex då det blev att öva lite till och sen blev det lucia. gick sen runt lite till och såg i klassrummen och så blev det konsert och då skakade jag ju ägg och det gick bättre idag:)
Nu ikväll har jag liggat nere på soffan i köket och sett på dom tre senaste julkalendern.
nu tänkte jag se lite glee sen sova. imorgon någon gång blir det att åka in till stan men vad jag har hämtat ut berättar jag på söndag för sen efter jag är klar imorgon blir det att åka till underbara Julia. Gud vad jag saknar henne!

Naj nu är det ett långt inlägg så godnatt<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar