Har sett 6 avsnitt av glee nu i kväll. är bra eller? haha och nu har jag glömt att duscha så det blir att vakna tidigt och duscha imorgon. 
Imorgon så kommer jag gå direkt med några av mina kompisar till idrotts hallen för att träna sen en timme efter blir det lucia och sen går jag på vanliga leksioner till den sista då alla ska städa skolan och sen slutar vi men då kommer jag och några kompis stanna kvar och fixa vårat klassrum och sen på kvällen är det familjekväll då det börjar med Lucia och sen får folk gå runt i skolan och fika och köpa saker och jul godis av oss elever som man kan ha i varje klass sen blir det konsert och ja, vi hade det ju idag och jag fick skaka ett ägg med min kompis för att hon inte ville göra det själv men det var liksom en halv timme före det började så hon fick typ sitta och håla i min arm och vissa genom hela låten. pinsamt! och det var ju inför skolan!!!! så ska träna imorgon så att jag får till det.

naj nu måste jag sova så att jag kommer upp imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar