Nyårs tröja

Hej. Åkte in med pappa till stan när pappa var på marggars. Jag satt i en och en halv timme och kollade på kändisar på pappas mobil efter som hans hon snabbare... Sen åkte vi till mammas jobb för att jag skulle lämna en sak till henne och så åt jag och pappa på Sibylla och sen åkte vi till farmor och där satt mina två kusiner och mitt första kusin barn på pappas sida. Hon heter Alice och är 3 veckor gammal. Så söt!!! Och så gick jag och pappa ut på stan och gick runt lite. Fick se den där killen från bonde söker fru som bor här på södra Gotland. Träffade sen Cornelia så vi gick in på H&m där jag köpte tröja och BH så nu har jag till nyår. Åkte sen och köpte godis och nu är jag hemma och slappar i soffan på mitt rum medan jag ser på tv och äter godis:)0



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar