många saker på en dag

Hej, idag har det hänt mycket men det är inget jag vill prata om....
När jag kom hem så såg jag sista avsnittet av Glee. den slöt ju inte så bra men det sägs ju att det kommer en 4?
Aja sen så såg jag scary movie 2. ettan var bättre men men, ska se trean imorgon och sen kanske fyran någon gång eftersom jag redan har sett det;)

Men sen har allt varit okej förutom att pappa ska prata om katter eftersom det är en svart katt vid oss. pappa har hört att en liten bit från oss bor några och det kommer typ 5 katter till dom så om det någon av dom kommer till oss får vi den, pappa och mamma vill ju ha en katt, alltså jag skulle också vilja det om mamma inte var arlergisk så att katten kunde bo hemma.

Jag vill ha en katt som ser ut som Ebba. är 4 år gammal som Ebba, kelig, puttar med sitt huvod när jag klappar henne.
(för er som inte fattar så beskrev jag just min döda katt...)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar