ää Godmorgon

Hej ,vakande kvart i tolv.. hehe klockan ett inatt så spöregnade det och jag har tak fönster så tänk hur jag hade igår :(
Halv två lyckades jag somna så japp och som sakt så vakande kvart i ett nu och trodde att att det skulle vara sol men nej det blåser som fan!
Så det blir att tillbringa dagen uppe på mitt rum mamma kallar soptipp... och se nån film eller nåt. 


Och nu när jag har lite tid så varför inte skriva om Gud, Jesus och moder natur som hatar mig!
Okej, Gud och Jesus vet jag inte så mycket om förutom att jag har bet och bet och jag hittar inte min mobil. jag drömde till och med att jag hittade den-_-
Men moder natur ska alltid göra så det blåser när jag ska cykla hem eller nån stans där jag har brotom och jag blir så lätt sur så försök överleva det....


Ni tycker det värkar fånigt och det tycker jag med... 
Nu ska jag äta lite och mysa framför TV
Juste jag har lite ont i halsen så tror att Julia har smittat mig:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar