Hej, mamma och pappa vet att min mobil har varit borta i vecka och pappa skattade om att leta och att den måste vara hemma men jag är nästan säker på att den ligger i bussen ( har anmälten i bussen)
Sen så säger han att han inte är sur men när jag är så irriterad så blir han nästan sur men jag ser bara ut så , så när jag skulle hämta min cykel nere i åkeriet så släppte jag ut allt och grät.
För en stund sen sa pappa att jag skulle kolla efter en mobil och jag vill ha en iphone.
pappa säger att jag kan få en om jag hjälper han men att jobba i sommar och hjälper han med betalningen ( allso att jag betalar med pengarna jag får från sommar jobbet.
Är ju glad nu men vill ha mitt sim kort och minnes kort som det ligger allt på!:(

1 kommentar:

  1. Men gumman då. Bra att du släpper ut allt iaf <3

    SvaraRadera