Fick väcka grannen med att kasta små sten på hans fönster^^

Godmorgon eller kanske god eftermiddag :D
Vakande för en halv timme sen då jag startade datorn och en minut efter ringer grannen som säger att vi ska kasta sten på hennes sons fönster som är lika gammal som min syster.
Så vi gick in ditt och Madde ( min syster) kastade små sten på fönstret några gånger, sen vaknade han engtligen. var lite pinsamt men men vår granne hade varnat oss för att han sov rätt länge (som jag) XD


Idag får jag nog tillbringa dagen med att sitta framför datorn och TV och kanske så upp och hoppa lite studs matta.
Det är så synd att Julia inte bor kvar som granne till mig för annars kunde vi gå och bada i träsket. Börjar bli lite desperat av att bada för jag har lite gjort det än i år... Så får ringa runt lite.
Okej till 2 kanske^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar