Fårö

Hej, skirver lite sent men anledningen kommer snart.
Idag åkte hella arbetslag 1 som jag går i till Fårö.
Det var 2 timmars buss resa ditt men satt och ratades med min klass kompis Ice ( han är från koreja typ)

När vi var på Fårö så kom vi till ett ställe som såg så knäppt ut så jag nästan skämdes ( allso för alla turister som kommer och tror att vi är tokiga) Men men det var goda Crepes (pankakor med grädde och lite) Fast jag och Frida fick vänta i en halv timme för att hon glömde oss...
Sen åkte vi till en strand eller inte strand men nånting med stenar... hehe där grillade vi kov och sen åkte vi hem. fick typ damp eller nåt så jag hoppade typ i sättet och retade Frida så hon höl nästan på att klippa till mig^^ hehe är jag grym eller?

Aja men sen kom jag hem och tv och datorn fungerade inte så jag satt uppe på brosans rum, hans tv fungerade tidligen och nu fungerar allt så jag är glad.

Godnatt ( bilder kommer imorgon)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar