Hej hopp

Hej, nu har jag kommit hem. det var synd att Julia blev sjuk för jag skulle ju vara där till morgon men men.
Det regnade ju förut och nu när man började närma sig Hemse så sken solen så nu sitter jag här ute med datorn och njuter av solen.


I Torsdags så anlände jag till Visby då jag och Julia såg på en skräk komedi.


I går så åt jag med Julias familj och Ellens kompis på en  restorang då jag åt pizza^^ 
När vi kom hem så såg jag och Julia på tatenci 2 sen satt vi och lekt lite med Ellen och hennes kompis Lova och sen somnade jag och Julia.


Idag så vakande vi halv tolv då Julia mådde skit så då följde hennes mamma mig till bussen tjugo tre och ju som sakt sitter jag här nu:P


Så nu ska jag fårtsätta njuta och hålla koll på min katt som typ håller på att spy :S




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar