Hej, ledsen för att jag inte har bloggat men glömde hella tiden och blogga från mobilen och sen har jag varit lite upptagen.


Jag vakande nio i morse av att jag var ass varm och hostade så drack lite te och då blev man ju ännu varmare... sen åkte jag och pappa upp på Hemse där det var Hemsedagen så gick runt när lite så gick pratade pappa med min farbrors föra fru och när vi står där så börjar jag må illa och få ont i magen så trodde att jag skulle spy:S
Sen när vi kom hem försökte jag äta lite kyckling, gick sen ut och pratade min bror Magnus sen skvätte vi vatten på varan:) sen duschade jag och sen åkte vi till min morbrors fru som firade sin 60- årsdag.
Där kom mina A- kusiner som var 4 och 6 år och Madde och jag fick leka lite med dom och gud va dom skulle leka och springa^^ hehe var så slut är dom åkte hem:P


Sen har man väl drickat te med mamma och pappa och nu är jag här uppe på mitt rum och tar det lungt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar