smutsiga tider.

Hej, har varit seg på att blogga så säger förlot för det.
I morse åkte jag till sommar jobbet kvart över sju sen började vi kvart i då vi låg på en sorts vagn och drog upp ogräs. Var lite jobbigt när det bliv mycket men men det gick ju. ( kommer ta bilder när jag får min iphone) 
Fick sluta kvart över 2 (ska sluta halv tre)
Det är inte så svårt och man får 74 kr i timmen och vi jobbar typ två dagar i veckan så soft allso!
Sen när jag kom hem från Hemse fick jag byta om sen åkte jag med Madde till hemse igen sen har jag varit hemma sen när min bror Magnus kom hem lekte vi i garaget och jag hissade upp mig i taket men det var lite oljigt så jag fick duscha, sen åkte jag med Magnus upp till Hemse för att han skulle tanka och nu sitter jag här och ser på TV.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar